Početna stranica > Travel > Marmolada (03. – 08. siječnja 2011.)

Marmolada (03. – 08. siječnja 2011.)

Marmolada,  1. dan
Danas je bio prvi dan na skijama u ovoj godini, prvi puta nakon 365 dana. Išli smo iz našeg mjesta, Malga Ciapela, u kojem inače nema ništa osim nekoliko dućana, hotela i apartmana, na najviši vrh Marmoladu koji je visok 3265 m. Do vrha koji se zove Punta Rocca treba promijeniti 3 gondole. Temperatura na vrhu je bila -19 stupnjeva, ali vrijeme prekrasno, sunčano i vidljivost dokle god pogled seže. ..
Nakon kratkog razgibavanja krenuli smo crvenom stazom prema dolje(60, 61, 62) i došli do plave staze (52) i otuda četverosjedom  do Passo Padona 2370m gdje smo popili pivo i jeli grah salatu. Nakon toga spustili smo se do Arabbe u podnožje gondole za Porta Vescovo na 2478 m. Do gondole idu dva spusta i jedna sedežnica.  Gondolom se putuje desetak minuta  i stiže na Porta Vescovo gdje se nalazi lijepi i veliki panorama restoran  – tu smo pojeli fini i skupi ručak. Nakon toga smo se spustili crvenom stazom br. 6 do dvosedežnice i njome do sljedećeg brda. Od tamo  smo se spustili plavom stazom br. 8 do dvosedežnice za Passo Padon.
Sada je slijedilo dugo spuštanje crvenom i plavim stazama do podnožja tanjurića, što je već vrlo blizu našeg mjesta Malga Ciapela. Popeli smo se još jednom tanjurićima i spustili plavom stazom do caffe-a Der Sut gdje smo popili kavu. Nakon toga spust par minuta do podnožja gondole za Marmoladu i u apartman (Malga Ciapela).

Marmolada, 2. dan

Ujutro smo ponovno krenuli gondolom na najviši vrh 3265m (Punta Rocca). Temperatura je ovaj puta bila samo -12 stupnjeva Celzijusa. Vrijeme je bilo poluoblačno s naznakama sunca. S vrha smo se spustili crvenim stazama 60, 61, 62 pa prešli na 50 i sve tako do podnožja sedežnice naziva Capanna Bill. Njome smo se podigli na Passo Padon i nastavili na spust stazom br. 7  i ponovno sedežnicom pa spust devetkom do stanice jajeta za Porta Vescovo.  S tog vrha smo krenuli stazom broj 1 pa prešli na 46 i stigli u podnožje Pont de Vauz. Tamo smo sedežnicom do Passo Pordo i gdje smo u restoranu „Maria“ i ručali (tortelini s raguom, biftek na žaru s krumpirima i salata te  kao desert savijača od jabuka s vanilijom).  Nakon kraćeg razgovora s konobarom našeg podrijetla (iz Međugorja)  krenuli smo prema natrag. Prvo je bio dugački spust plavim stazama 42, 44, 45 i 4 do Arabbe, a nakon toga podizanje jajetom na pola puta do Porta Vescovo.  Nakon toga su uslijedile dvije sedežnice i jedan plavi spust (br. 8) do Passo Padon.  Otuda se pružao jako lijep, osunčani pogled na Marmoladu i staze koje vode s njezinog vrha.  Otuda smo se stazama 50, 51, 52 i 53 spustili do zgodnog caffe Der Sut na jako dobar kapučino i tiramisu (temperatura zraka -3,5).  Poslije spust do apartmana u Malga Ciapeli.

Marmolada, 3. dan

Osvanuo je krasan sunčan dan. Temperatura je u   Malga Ciapeli bila -15 kad smo sjeli u auto i krenuli prema Arabbi. Vozili smo se zavojitom cestom oko 45 minuta i stigli u Arabbu. Tamo je bila tolika gužva od skijaša i automobila da nismo mogli naći mjesto za parkiranje i krenuli smo dalje prema Corvari.  Nakon 15-tak minuta vožnje uočili smo parkiralište i sedežnicu te tamo stali (Pralongià, sedežnica br. 15). Krenuli smo sedežnicom gore i došli na Punta Trieste. Nakon toga smo se spustili u Corvaru i došli do žutog jajeta koja nas je podigla na Col Alto.  To je jedno od najstarijih turističkih planinskih destinacija u Dolomitima i tamo je sagrađena prva sedežnica 1947 godine.  Tu se nalazi i istoimeni restoran i bar koji je ujedno i vidikovac na sve strane. Otuda smo gledali uzlijetanje paraglajdera.  Kako je restoran bio pun, odnosno većina stolova rezervirana (?), prebacili smo se u bar i jeli odlične žgance s gljivama (specijalitet),  lazanje i savijaču od jabuka (s puno cimeta).

Otuda smo krenuli prema La Villi, mjestu iza Corvare, preko Las Vegasa (restorana na 2050m). U La Villu smo se spustili odličnom crvenom stazom br. 17 (ima i crna), jednom od najboljih toga dana.  Iz La Ville smo se podigli jajetom natrag na plato (Piz La Villa?) i krenuli prema Pralongii. Na tom smo putu svratili na cappuccino + apfelstrudel s vanilijom za 4,8 eura. Zadnji je spust bio plavom stazom 8A i 8 do auta. Tijekom vožnje do našeg sela, stali smo i snimali Dolomite (Marmoladu)  u zalasku Sunca. Tako je završio taj skijaški dan na stazama Alta Badie.

Marmolada, 4. dan

Skijanje smo započeli na „našem“  brdu – Marmoladi, a cilj nam je bio Belvedere i još koje brdo iza. Na vrhu Marmolade tj. na Punta Rocci temperatura je bila samo -8 stupnjeva, a vrijeme oblačno  s nešto vjetra. Iako magle niti oblaka nije bilo, vidljivost je bila dosta loša tako da se na stazi teško uočavalo hupsere i neravnine. Uobičajenom rutom krenuli smo prema Porta Vescovu, a s njega se spustili crvenom stazom br 1. iznad Arabbe. Tada smo se popeli sedežnicom do Passo Pordo i onda opet spust na drugu sedežnicu koja nas podiže na Belvedere. Tada je uslijedio odmor i ručak (minestrone juha, palenta s topljenim sirom i gljivama, kolač od šumskog voća).

Sada smo krenuli na drugu stranu i našli se na drugom skijalištu – Val di Fassa. Ta se regija još naziva i Skiarea Belvedere-Canazei.  Spuštali smo se dugom crvenom stazom br 17 do podnožja gondole Pian Frataces.  Gondolom krenuli na područje Skiarea Col Redella i otuda opet krenuli natrag prema našem selu.  To je područje kao i prethodno prepuno žičara i skijališta, a danas je bila i posebno velika gužva vjerojatno zbog praznika (Sveta Tri kralja). Na povratku smo vozili i mijenjali žičare bez prekida jedno za drugim tako da smo stigli za 1,5 sat u naš apartman.

Oglasi
  1. Nijedan komentar do sada.
  1. No trackbacks yet.

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Bicikli i gušti

Kako sastaviti bike po svom meraku

Tko je John Galt?

Extremism in the defense of liberty is no vice, and moderation in the pursuit of justice is no virtue.

Writers In The Storm

Php, Mysql

Php, Mysql, Joomla, Drupal, Android, Iphone, Javascript

Sight

This WordPress.com theme is the cat’s pajamas